Friday, April 22, 2011

terasa kehilangan

tiba-tiba aku rasa kehilangan teman berbual
apa anda akan rasa bila anda sedang berbual dengan seseorang kemudian dia hilang
dan terus senyap sampai esok...mungkin lusa

semakin hari semakin hilang...
orang yang terbiasa kita ajak borak, diam...

rasa sangat sedih...
tak suka rasa macam ni...

berkawan bukan bermakna memiliki
bercinta bukan bermakna memiliki
bercinta itu milik hati
bagi hati-hati yang mengerti

saya tetap akan sediakan diri saya sebagai teman berbual anda
sebagai tempat anda mencurahkan kebosanan anda
dan sampai masa, bila saya tak diperlukan
saya akan akur bahawa saya perlu jauhkan diri

saya sayang anda semua...
kerana anda semua berada dalam hati saya
:)

saya sangat rindukan awak...
meskipun saya hampir pasti, saya tak lagi terlalu dirindui :)

No comments:

Post a Comment