Monday, April 18, 2011

saya ok? ye ^^

tadi mengajar subjek masalah dalam rumahtangga, pasal cerai, edah, rujuk...
adeh la... agak sukar bagi seorang guru mengajar subjek yang dia sendiri tak alami lagi... gua bujang lagi beb...

agak merah2 padam jugak la muka... tapi ade aku kesah
tetap jugak la aku teruskan mengajar...
sbb tu kan tanggungjawab

oh ye...
berkenaan dengan kondisi yang kurang menarik berlaku beberapa hari lepas, aku dah bertambah ok... dah boleh sms, chat n gelak-gelak...
call je tak lagi... hehe...
lagipon sbb selalunya yang call dia, bukan aku...
ade gak la aku call...
tapi sekarang ni cam berat je nak call sbb citer panjang cket dia akan bagi ending klise iaitu, ok ye, nnti i text or call u later... hehe...
teruk tak perangai aku... hehehe... hamek balasan kat aku jugak...hahaha

ade kawan kata, cepatnye aku recover dari masalah tu...
ape jawapan aku?
sbb aku rasa aku kene kembali normal dengan cepat
sbb aku ada kerjaya yang aku kene fokus... kalau aku terus menangis melalak, adakah dia akan kembali? takde pon... dah dia decide macam tu kan...hehehe
so, jalan terbaik adalah kembali menjadi normal... macam masa single tu...hehe
btw sbb bteween aku n dia takde la declare ape-ape yg rasmi
kalau cakap pun orang tak paham watpe... :P

dan ya... sekarang ni aku dah ok, gembira ngan hidup aku...
sbb kalau takde episod camni, maybe hari-hari aku membuta jela...
atleast ade minggu ketawa, ade minggu sedey...
jangan ada minggu minum racun tikus sudah...hahahha

dan semalam aku terjumpe blog yang citer pasal dia...
erk... alamak...
tetibe aku terpikir, adakah aku lebey kurang psycho cam mamat penulis blog tu?
Ya Allah, takutnye... jangan ah...

disebabkan aku tak suke untuk bersaing... even aku penah cakap,
kalau aku bercinta ngan somebody n then orang tu ada orang lain nak...
aku rela lepaskan kalau couple aku tu same suka kat orang lain...
sbb? aku tak suka bersaing...
bukan sbb aku dayus, lembik or what...

aku malas nak fikir banyak n serabut sangat...

time kaseh kerana mengajar saya erti cinta... frust menonggeng dan akhirnye aku kembali happy... aku tak perlu sangat nak jaga hati orang... (kalau la dia bitau awal2, takyah la aku tolak orang lain kan kan...)

dan saya akan teruskan berkawan ngan semua orang
sebab saya tau saya akan sedaya upaya menjadi seorang teman bual yang baik untuk anda
sebab bile menjadi kawan, saya rasa saya tak akan kehilangan semua sekali...
sekurang-kurangnya saya tau ada orang masih sayang pada saya
even berlimit... tapi bile da kumpul2 banyak, ramai la jugak kan...
disayangi dan menyayangi satu perkara yang hebat yang terbaik berlaku di dunia
i love all of u
thanks my dear friend ^^

No comments:

Post a Comment