Tuesday, April 26, 2011

erk... itu sangat menjengkelkan...

sebenarnye aku nak cakap pasal benda lain...hahaha

ni camni kesahnye
aku biasa jadi orang last kat skolah
so akan tutup la pintu bilik guru

tapi hari ni aku tercepat keluar
so, sorang akak kate ada sorang mamat ni lambat
then, dia soh mesej la bitau mamat tu amik kunci sbb da lambat kan

bile aku mesej, dia reply, kata takde kunci

aku cakap le, kat office ade,
aku dah balik ne...

tau ape dia reply...
eh... aku pon dah balik...
kambeng tak?
padehal akak tu tadi dah kate dia ade lagi...
ape la salah ko amik kunci tu n then kunci jap

adei la...
nak tak nak terpaksa la aku patah balik n then do da usual thing
n when Miza ask me, is it im da last person?

then i told her,
miza miza... even if im not da last, still i have to be da last...

bengong kan?

dan untuk kebelakangan ni, mmg aku kekadang agak bengang ngan mamat tu...
anak murid jagaan aku mmg bermasalah
n kalau dah tau ade masalah, tegur or denda ikut ko la
tapi masalahnye, seolah olah benda tu masalah besar...
ade masalah, tulis jela kat buku rekod...
sampai masa, dapat la hukuman dia

perlu ke everytime ko jumpe aku ko nak cakap benda sama...
bebudak len ade gak masalah, tapinye bile aku da geram baru la aku bitau story kat guru kelas dia n amik tindakan...

bile benda sama diulang-ulang, mau jelak ok...
n pliss stop doing dat nonsense akak lushah word in bilik guru
dats really annoying...
bukan tiap2 pagi we ols nak hadap gurauan berbentuk harassment tu ye...
dats ridiculous...

tata...

No comments:

Post a Comment