Saturday, February 26, 2011

Kita Tak Sama ^^

erm... kita semua tak sama
perbezaan tu fitrah
dan persamaan adalah kebetulan
jangan hina kekurangan orang lain
kita adalah diri kita

jom nyanyi ^^

Susan Lankester - Antara Dua Zaman.mp3



Antara Dua Zaman

Pabila mereka duduk-aku berdiri
pabila mereka jalan-aku berlari
pabila mereka tepuk-aku berdiam
pabila mereka riang-aku bersedih

Ganjilkah sikap diri ini
songsangkah pengaliran seni

Hey hey hey

Ku menghormati cara mu itu
kau mencaci cara-cara ku
yang hanya menjalinkan kita
uhhh..budaya dua zaman

Dapatkah kau menghayatinya
dunia seni yang ku alami
melodi lama susunan baru
dua era bernadikan satu

Pabila mereka tidur-aku berjaga
pabila mereka kerja-aku bermimpi
pabila mereka tutup-aku membuka
pabila mereka keji-aku memuji

Pabila aku duduk-mereka berdiri
pabila aku berdiri-mereka duduk
pabila aku duduk-mereka berdiri
pabila aku berdiri-mereka duduk

lagu lama yg syok untuk didengar :)

No comments:

Post a Comment