Tuesday, August 24, 2010

Paksaan!!!!!!!!!!!

sape suka kene paksa?
sape suka buat kerja terpaksa?
takde kan? kan? kan?

erm... ni bukan pasal sekolah eh...
sebab bile kat sekolah kita saling redha meredhai... (ana sooooo'im kate ostad Omar)

ni pasal kawan aku...
pe'el dia dari mase DPLI sampai la ni... tak berubah...
nak satu benda tu memaksa...
kadang tu rasa menyampah pon ade...
kadang nampak cam cari perhatian
kadang nampak cam gila kuasa

kalau dulu, dia selalu akan bertindak seolah-olah dia ketua
marah sana marah sini... OMG... tengok keadaan la...
tapi kadang tu kalau dah tahap baran gua melepasi kawasan medula oblongata,
makanya makan lah kau maki hamun aku... (astaghfirullah... ana soooo'im)

ingatkan bila dah posting ni ok la... sbb dah mula keje
bertukar la perwatakkan
ghopernye idak le deme tu beghubah ye

dia mintak kertas soalan percubaan SPM ngan PMR Pendidikan Islam
yes. i agree... bagus la kan... bertukar-tukar soalan
tapi jenis suke memaksa.
dia ingat orang nak hadap dia aje ye
kalau macam dia ok la.
sekolah besor, ustazah berlambakan tanpa batas
kalau dah kat sini, faham-faham jelah ye. kelas memang sikit tapi....... tettttttttttt
(astaghfirullah... ana soooo'im)

ye aku memang posa
dan aku nak kutuk jugak

tadi baru kejap dok berchat kat FB same dia
soklan dia,

Minah: weh, jadik tak nak tukar soalan?
Aku: jadik. ok je
Minah: korang dah trial kan?
Aku: ye... tapi belum abeh
Minah: nak soalan Pendidikan Islam je tau. lain tak nak
Aku: iye... (dalam hati... ko ingat aku ngajor Fizik? Bio? English? sah sah la aku kasik kertas Pendidikan Islam)
Minah: dah tu bila nak kasik?
Aku: (wah... adekah aku bercakap orang yang menghidap alzheimer tahap akhir? neraka apakah yang diwujudkan kala remdan ini?)

bagi mengelakkan suasana bertambah neraka jahannam kala aku sedang menggodek POTOSOP SI ES LIMA ini, maka aku meng'off'kan chat kat FB...
dia nak meroyan ke ape ke kat sana lantak lah
malas nak pening2 otak...

harap-harap esok tak keluar paper Harian Metrok dengan header

SEORANG USTAZAH MENJERUT LEHER KERANA TIDAK DAPAT KERTAS PERCUBAAN PMR SPM 2010 dari guru sebuah sekolah pemes di Jay Bee...

mati laaaa...................hahahaha

nampak sangat tak mewarisi abah kan? sangat tidak penyabar...
oh amman... sila bertabah ye...

No comments:

Post a Comment