Sunday, May 26, 2013

putar belit

dalam beberapa hari yang lepas, sorang member bercerita tentang perhubungan cintanya yang sudah pun berakhir. at first, rasa terkejut. oh my. then after a few minute, i tell him - congratulation. at last. why am i happy? not because i got a chance to cucuk jarum or masuk line tapi....

selalu jugak dengar cerita pasal bf member ni yang selalu sangat maki hamun, marah n so on. kadang pada benda yang remeh. misalnya tentang perhatian. kerjaya sebagai guru ni bukanlah sama seperti dulu. bleh rileks2 sangat tapi ada masa memang busy, ada masa memang free sangat-sangat. si bf member aku ni lak jenis tak paham bahasa. nak member aku asyik hadap dia je.
dan memang member aku ni rasanya sebaik-baik makhluk la. n of coz dia akan lebihkan family.
dalam masa sama, member ni ada tercerita pasal bf dia ni selalu marah. konon tak caring. dan kerap menuduh member ni curang, ade bf lain.

rupa-rupanya dalam diam, bf dia ni ada pasang lain rupanya. actually masa dalam hubungan dorang ni, aku kerap rasa macam ada yang tak kena. ape sebab bf dia nak syak aje. dan betullah apa yg orang kata, kalau orang tu dah biasa buat jahat, dia akan syak orang lain pon buat macam dia. nah. bukti terbentang mengatakan dia yang buat hal senanya. siap leh kutuk member aku ni.
hurm. ada hati nak ngutuk tu. please lah. cermin dulu kot muka tu.
yeah. hebat katanya.

since aku pernah borak ngan bf dia ni, so aku tau la pe'el dia cemana. putar sana sini. lepas tu act like dia la insan paling innocent.

dan yeah. aku dan beberapa rakan yang lain meraikan ke'single'an kembali member ni. lepas la ko dari mulut buaya tu.haha

No comments:

Post a Comment