Friday, May 27, 2011

Bengang gila...

aku memang tak kesah tido kat kem ok
tapi aku bengang bila orang tanya ape perjalanan program semua
dah la ntah sape-sape lantik aku
aku dah tanya apa tugas aku
tapi jawab main-main
dengan maklumat semua takda
skop tugasan takda

pastu yang atas tau nak salahkan aku
katenye as kem komandan aku kene tau benda-benda tu...
macam saja nak tunjukkan aku cam takleh buat keje
hello
ko tau ke bidang tugas ko?
aku tiba-tiba kene bagi tazkirah,

n latest ni tiba-tiba nak lagu apa semua
kalau cakap awal, boleh la ready jugak
dengan gambar pulak kene amik
n laptop aku rupenye pulak kene guna time persembahan

aku takda nak berkira
tapi susah sangat ke nak bagitau awal-awal
aku leh prepare awal,

seriously mmg aku tak kesah sangat
bile camni nanti
ada la yang cakap-cakap belakang
konon aku tak nak bagi kerjasama

tiba-tiba aku rasa aku kenal sangat dah perangai sorang-sorang
muka sadur dengan plastik

dan aku mmg bengang bile orang bertanya kat aku
seolah-olah selama ni aku tak pernah bercamping
eh...
nak perkecilkan orang agak2 la
orang yang kau sanjung sangat tu bukan bagus sangat pon
kene gigit nyamuk pon citer banyak...

No comments:

Post a Comment