Tuesday, March 8, 2016

cerita Perfume. bukan jual ye

aku suka perfume. yang sekarang aku pakai ialah

Issey Miyake [L'eau D'issey Pour Femme, A Scent By Issey Miyake Florale Eau De Parfum]

Calvin Klein [CK Beauty]

Bvulgari [Bvlgari Aqva Pour Homme Marine, Bvlgari Extreme]

tak kesah la bau more to lelaki or perempuan.
selain dari ni, ada la lagi perfume lain macam One Drop n lain-lain imitation.
kenapa eh aku suka perfume perfume ni?
sebab satu masa dulu aku masa sekolah, aku tersedar aku busuk.hahah
sebab? sebab masa tu aku suka gila makan bawang putih n mandi ala kadar. ala budak sekolah kan.ahaks.
so, selepas sedar diri, aku pon berjinak-jinak dengan perfume ni. dari minyak atar jalan TAR, hinggalah ke yang aku suka tu. dan hasilnye? harumlah setaman.

TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ada satu masa, aku beli la perfume yang mmg tiruan. tujuan beli perfume tu ialah untuk spray bilik tempat keje dan botolnye ala-ala macam Christian Dior J'Adore Eau De Parfum Spray. ada le sorang makcik mulia bermata geduak terbau bau sedap bilik keje i. dan dia ternampak perfume tu. n dia kata sedap baunye. n dia pon tanye beli mana. dan dengan jujurnya, aku pon kata beli kat OneStop. mmg la murah n then untuk wangikan bilik so berbaloi la.

tapi lepas tu dia blah. after a few weeks n time, ade la dia bercerita dengan minah minah lain. katenye si Rahman tu pakai wangi-wangi sebab beli perfume murahan je.

magashhhh!!! perfume aku pakai pon ko nak kepoci.
perlu ke aku mention kat semua orang perfume ape dan harganya. come on la. nak jaja cerita aku pon beragak la. ntah ape-ape. semua orang nak direndah.
masalah la keje ngan orang otak kampung ni. pakai kete berjenama segala tapi otak kampung.

spender aku taknak tanye kaler ape? hahaha. buduh

No comments:

Post a Comment