Thursday, March 10, 2011

ah bengong kala mengantok

erm... baru balik dari menonton Hikayat Merong Mahawangsa...
ok jela ceritanya... ade yang menarik ada yang pelik

zaman dedulu dah ada rupenye perkataan logik...
dan ada scene yang bleh je dipotong...

dan dalam kebosanan menonton sambil menguap,
otak saya lebih teringatkan anda...

teringat gambar anda memberi petanda orang tu pasangan anda
pujian anda pada dia...

terasa sangat sakit... walau dah berkurang, tapi still ade cket-cket lagi
bila saya call, dia tengah packing barang nak gi oversea
dan saya rasa elok saya letak phone awal-awal sebab suara dia kedengaran seperti tak mahu berbual dengan lebih baik seperti biasa...

saya cepat berprasangka... rakan sekeliling kakalu dorang tau, mesti dorang akan suruh tinggalkan atau lupakan

tapi, ntah la... biarlah hati ini

1 comment: