Monday, April 27, 2009

Satu Hari Selepas Hari Lahir

Hari aku mula ber'blog'.. Tapi aku tak tahu berape lame aku akan bertahan untuk melakukannya sebab benda ni biasanya ikut mood. Kalau rajin, ade la cerita. kalau tak, harus entah berape lame aku tak online.

Tahun ni macam tahun-tahun lepas, sambutan hari lahir aku tak lah semeriah mana. Sebab aku memang tak sambut pun. Family aku pun bukan jenis buat sambutan segala. Kadang-kadang kami tak tahu pun tarikh lahir sesama adik beradik.hahahaha...

Sambutan hari lahir aku ni 27 April adalah bersamaan dengan Hari TLDM. Jadi aku anggap, pihak tentera laut telah mengadakan satu pesta besar-besaran untuk aku. (walaupun mereka semua tak tahu pun sape aku)hahahaha....

Blog ni aku akan cuba isi dengan pelbagai perkara yang aku nak isi sebab ade satu blog tuh (prenster punye blog la) memendekkan aku punye isi blog dan menjadikan kebanyakkan kenyataan aku tergantung. hahaha...

Mungkin kat blog ni aku akan letak link-lin lagu Arab yang aku suka. Luahan hati dan ikut suka hati aku la nak tulis ape kan. Jangan risau sebab insya Allah aku menulis secara umum. Nama-nama yang macam buat something 'lahanat' aku tak highlight tapi yang buat baik insya Allah aku sebut. Saje bagi tambah pahala.hahaha :P

Ok. Semoga aku akan sentiasa ber'blog' dan mengingati Allah selalu. :D

No comments:

Post a Comment